loading...
دکتر سلام | مجله پزشکی
دکتر سلام بازدید : 469 چهارشنبه 21 شهریور 1397 نظرات (0)

رژیم های غذایی برای زنان باردار از فرد به فردی دیگر متفاوت هستند. با یک متخصص تغذیه صحبت کنید که هنگام ایجاد یک برنامه تغذیه برای شما، وزن و قد شما را در نظر داشته باشد. NHLBI  تاکید می کند که برای کاهش خطر ابتلا به فشار خون بالا اقدامات زیر مهم است: شما باید از سیگار کشیدن و نوشیدن الکل اجتناب کنید، زیرا هر دو فشار خون را بالا می برند. بارداری باعث تغییرات هورمونی و همچنین تغییرات روحی و جسمی می شود. این می تواند استرس ایجاد کند، که می تواند فشار خون بالا یا پره اکلامپسی  را برای مدیریت سخت تر کند. تکنیک های کاهش استرس مانند یوگا و مراقبه را امتحان کنید.


پره اکلامپسی و پرفشاری خون در بارداری

اگر چه بسیاری از زنان باردار با فشار خون بالا نوزادان سالم بدون دارند مشکلات جدی، فشار خون بالا می تواند برای مادر و جنین خطرناک باشد. زنان مبتلا به فشارخون بالا یا فشار خون مزمن، بیشتر در معرض عوارض خاصی در دوران بارداری نسبت به افرادی که فشار خون طبیعی دارند، بیشتر است. پره اکلامپسی با این حال، برخی از زنان در هنگام بارداری فشار خون بالا (اغلب به نام فشار خون بارداری) فشار خون بالا می کشند. اثرات فشار خون بالا از شدت خفیف تا شدید است. فشار خون بالا می تواند به کلیه های مادر و سایر اعضای بدن آسیب برساند و می تواند سبب وزن کم و زایمان زودرس شود. در موارد جدی تر، مادر پره اکلامپسی یا «توکسین بارداری» را توسعه می دهد که می تواند زندگی مادر و جنین را تهدید کند. چه بیماری پره اکلامپسی است؟


بالا رفتن فشار خون در بارداری و پرفشاری خون در بارداری

فشار خون توسط سلول های عضلانی صاف نگهداری می شود که تمام دیواره های شريانی را احاطه کرده اند، بزرگ و کوچک، و در اثر فشار و حمایت از دیوار. بدون این حمایت دیوار، شریان ها در دیاستول (بین هر ضربان قلب) سقوط می کنند. اندازه گیری فشار خون با دو عدد با عادی بودن آن کمتر از 120/80 و 120 فشار خون سیستولیک زمانی که قلب فشار خون را از طریق شریان سیستم؛ و 80 فشار خون دیاستولیک زمانی بالا رفتن فشار خون در بارداری که شریان ها در حالت استراحت قرار می گیرند و قلب مجددا پر می شود. دستورالعمل های فشار خون بیشتر در مورد فشار خون مورد استفاده قرار می گیرند. فشار خون بالا چیست؟ فشار خون، مقدار نیرویی است که خون توسط دیواره های شریان ها ایجاد می شود. فشار خون فرد هنگامی که خواندن بیش از 140 میلی متر فشار خون سیستولیک (شماره بالا در خواندن فشار خون) و یا 90 میلی متر دیافراگم هورمونی (تعداد پایین) است، در نظر گرفته می شود. به طور کلی، فشار خون بالا، یا فشار خون بالا، منجر به توسعه بیماری عروق کرونر قلب، سکته مغزی، نارسایی قلبی و کلیوی disease.What آیا اثرات فشار خون بالا در دوران بارداری


پرفشاری خون در بارداری و پرفشاری خون در بارداری

هیچ روش اثبات شده ای برای جلوگیری از پره اکلامپسی وجود ندارد. از بارداری: تصاویر سه ماهه اول، دوم، سه ماهه سوم بارداری: سه ماهه اول، دوم، سومین و سه ماهه تصاویر باند فشار خون نویسنده: بنجامین سیروهرو، MD، FACEP، FAAEM ویرایشگر پزشکی: ویلیام سی شیل جون، MD، FACP، FACRThe concept فشار خون گاهی اوقات دشوار است زیرا معمولا با اعداد توضیح داده می شود. با این حال، فشار کافی پرفشاری خون در بارداری درون شریانها مهم است تا بتوان خون را در سراسر بدن پمپ کرد تا اکسیژن و سایر مواد مغذی را به مناطق بدن منتقل کند. این اجازه می دهد تا برای متابولیسم طبیعی و عملکرد اندام. ضبط فشار خون، اندازه گیری فشار درون شریان ها در دو زمان مختلف است. اولین مطالعه، فشار سیستولیک، فشار را اندازه گیری می کند وقتی که قلب خون را به بدن منتقل می کند از طریق شریان ها. خواندن دوم، فشار دیاستولیک، فشار داخل شریان ها را اندازه گیری می کند، زمانی که قلب خون را از بدن دریافت می کند. فشار خون در عروق خونی عروق باید بدون توجه به اینکه آیا قلب پمپاژ می شود یا نه. این درهم اس؟


عوارض پره اکلامپسی و پرفشاری خون در بارداری

پره اکلامپسی در حاملگی های قبلی؛ حاملگی که در سن 20 سالگی یا بیش از 40 سالگی، چندین بار بارداری رخ می دهد؛ و شرایط قبلی مانند لوپوس، اسکلرودرمی، دیابت، بیماری کلیوی و آرتریت روماتوئید است. علائم پره اکلامپسی شامل سردرد مداوم، تاری دید، درد شکمی و حساسیت به عوارض پره اکلامپسی نور است. هیچ آزمایش واحد برای تشخیص پره اکلامپسی وجود ندارد. اگر خون بالا دارید فشار و فکر کردن به باردار شدن فشار خون خود را تحت کنترل با تغییرات شیوه زندگی نگه دارید؛ بحث در مورد چگونگی فشار خون بالا بر روی شما و کودک شما با پزشک شما تاثیر می گذارد. اگر داروهای فشار خون را مصرف می کنید؛ در مورد چگونگی این داروها ممکن است بر کودک تاثیر بگذارد. در حالی که شما حامله از الکل و تنباکو اجتناب می کنید، مطمئن شوید که به طور منظم مراقبت های قبل از زایمان را دریافت می کنید و در مورد هر دارو OTC که با پزشک خود در نظر می گیرید صحبت کنید.


منابع : پره اکلامپسیبالا رفتن فشار خون در بارداریپرفشاری خون در بارداریعوارض پره اکلامپسیتفاوت اکلامپسی و پره اکلامپسیپره اکلامپسی چیستراههای پیشگیری از پره اکلامپسیتعریف اکلامپسی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    لینکدونی
    آمار سایت
  • کل مطالب : 74
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 23
  • بازدید ماه : 10
  • بازدید سال : 1,567
  • بازدید کلی : 25,707