loading...
دکتر سلام | مجله پزشکی
دکتر سلام بازدید : 131 شنبه 31 شهریور 1397 نظرات (0)

راه های پیشگیری از بیماری قلبی نوزادان چیست؟ اولین نکته ای که از ضربان قلب به ذهن مادران می رسد این است که از طریق آن جنسیت فرزند خود را مشخص کنند. شایع ترین زمانی که زوج ها جنسیت نوزادان خود را می فهمند بین هفته 18 تا 20 است. بسیاری از پزشکان در طول بارداری در این باره به بررسی آناتومی در این باره می پردازند تا ویژگی های کودک و عملکرد درونی خود را از سر تا پا بررسی کنند. لینک ها و سایت هایی که می تواند در این راستا به شما کمک کنند:


بیماری قلبی نوزادان


درمان بیماری قلبی نوزادان


بزرگی قلب نوزاد


نارسایی قلبی در نوزادان


بیماری قلبی نوزادان و راه های پیشگیری از آن

اگر شما یک عضو خانواده نزدیک با بیماری قلبی دارید، این اطلاعات را با دکتر خود به اشتراک بگذارید. آزمایشات اغلب مرتب مرتب می شوند. این دلیل آن است ey می تواند به پزشک شما کمک کند تا سطح کلسترول خود را ببینید و علائم التهاب را جستجو کنید. آزمایشات غیر اختصاصی ممکن است برای تشخیص بیماری قلبی مورد استفاده قرار گیرد. انواع الکتروکاردیوگرام (ECG یا EKG). این آزمایش می تواند فعالیت الکتریکی بیماری قلبی نوزادان قلب شما را کنترل کند و به پزشک خود بی توجهی کند. اکوکاردیوگرام. این آزمایش اولتراسوند میتواند تصویری دقیق از ساختار قلب شما به شما بدهد. این آزمون در حالی انجام می شود که فعالیت های شدید مانند راه رفتن، دویدن یا دوچرخه ثابت انجام شود. در طی آزمایش، پزشک شما می تواند فعالیت قلب خود را در پاسخ به تغییرات اعمال جسمی نظارت کند. اولتراسوند کراتید. برای دریافت یک سونوگرافی دقیق از شرایین کاروتید خود، ممکن است پزشک شما این تست اولتراسوند را سفارش دهد. مانیتور هولتر. پزشک شما ممکن است از شما بخواهد این مانیتور ضربان قلب را از 24 تا 48 ساعت بپوشاند.


درمان بیماری قلبی نوزادان و راه های پیشگیری از آن

این اجازه می دهد تا آنها را به نمایش گسترده ای از فعالیت قلب خود را. تست میز جدول. در صورت ایستادن یا نشستن، اخیرا احساس خستگی یا سرگیجه را تجربه کرده اید، پزشک ممکن است این آزمایش را انجام دهد. در طی آن، شما به یک میز متصل شده و به آرامی افزایش یا کاهش می یابد در حالی که آنها نظارت بر ضربان قلب، فشار خون و سطوح اکسیژن خود را. اسکن CT. این آزمایش تصویربرداری به دکتر درمان بیماری قلبی نوزادان شما یک تصویر بسیار دقیق اشعه ایکس از MRI ​​خود می دهد. مانند یک سی تی اسکن، یک MRI قلب می تواند یک تصویر بسیار دقیق از قلب و رگ های خونی شما را فراهم کند. آزمایش های انعقاد اگر معاینه فیزیکی، آزمایش خون و آزمایش های غیر تهاجمی قطعی نباشد، پزشک شما ممکن است بخواهد درون بدن خود نگاه کند تا تعیین کند چه چیزی باعث ایجاد علائم غیرمعمول می شود. تست های تهاجمی ممکن است عبارتند از: کاتتریزاسیون قلبی و آنژیوگرافی کرونری. پزشک شما ممکن است کاتتر را از طریق کشاله ران و شریان وارد قلب کند.


بزرگی قلب نوزاد و راه های پیشگیری از آن

کاتتر به آنها کمک می کند که آزمایشات مربوط به قلب و عروق خونی را انجام دهند. هنگامی که این کاتتر در قلب شما قرار دارد، پزشک شما می تواند آنژیوگرافی کرونری انجام دهد. در طی یک آنژیوگرافی عروق کرونری، رنگ به داخل شریان های ظریف و مویرگ های اطراف قلب تزریق می شود. این رنگ کمک می کند تا یک تصویر بسیار دقیق اشعه ایکس تولید کند. مطالعه الکترو فیزیولوژی. در طی این آزمایش، بزرگی قلب نوزاد پزشک شما ممکن است از طریق یک کاتتر به الکترودهای شما متصل شود. هنگامی که الکترودها در محل قرار می گیرند، پزشک شما می تواند پالس های الکتریکی را از طریق آن ضبط کند و ضبط کند که چگونه قلب پاسخ می دهد. درباره تست هایی که برای تشخیص بیماری قلبی استفاده می شود بیشتر بخوانید. درمان هایی که برای بیماری های قلبی در دسترس هستند؟ درمان بیماری های قلبی تا حد زیادی بستگی دارد نوع بیماری قلبی شما نیز دارد و چقدر پیشرفت کرده است.


نارسایی قلبی در نوزادان و راه های پیشگیری از آن

به عنوان مثال، اگر عفونت قلب دارید، احتمال دارد پزشک شما یک آنتی بیوتیک را تجویز کند. اگر پلاکت دارید، ممکن است یک رویکرد دو طرفه داشته باشید: یک داروی تجویز کنید که می تواند خطر ابتلا به پلاک اضافی را کاهش دهد و به دنبال به شما کمک می کند تغییرات زندگی سالم را اتخاذ کنید. درمان برای بیماری های قلبی به سه دسته اصلی تقسیم می شود: تغییر شیوه زندگی انتخاب انتخاب شیوه زندگی می تواند نارسایی قلبی در نوزادان به جلوگیری از بیماری قلبی کمک کند. آنها همچنین می توانند به شما در درمان بیماری و جلوگیری از بدتر شدن آن کمک کنند. رژیم غذایی شما یکی از اولین زمینه هایی است که می توانید تغییر دهید. رژیم کم سدیم و کم چربی غنی از میوه ها و سبزیجات ممکن است به کاهش خطر ابتلا به عوارض بیماری قلبی کمک کند. یک مثال از رویکردهای غذایی برای توقف فشار خون بالا (DASH) است. با این حال، ورزش منظم و ترک سیگار می تواند به درمان بیماری های قلبی کمک کند. همچنین برای کاهش مصرف الکل خود نگاه کنید. داروها ممکن است برای درمان برخی از انواع بیماری های قلبی ضروری باشد.


منابع: بیماری قلبی نوزاداندرمان بیماری قلبی نوزادانبزرگی قلب نوزادنارسایی قلبی در نوزاداندرمان نارسایی قلبی در نوزادانعلائم بیماری قلبی مادرزادی در نوزادانسوراخ قلب نوزادانواع بیماری مادرزادی قلبصدای اضافه در قلب نوزادرگ اضافه در قلب نوزادان

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    لینکدونی
    آمار سایت
  • کل مطالب : 74
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 27
  • بازدید ماه : 14
  • بازدید سال : 1,571
  • بازدید کلی : 25,711