loading...
دکتر سلام | مجله پزشکی
دکتر سلام بازدید : 52 دوشنبه 01 مرداد 1397 نظرات (0)

اکثر افراد سعی می کنند شپش موی سر خود را با استفاده از روغن های طبیعی درمان کنند. یکی از روغن های گیاهی که مانند یک حشره ش طبیعی کار می کند، روغن درخت چای است.  شپش سر در اثر این روغن می میرد و از بین می رود. موهای خود را به این روغن آغشته کرده و به خوبی ماساژ دهید. در این مقاله به بررسی استفاده از روغن های گیاهی پرداخته ایم.

لینک هایی که به درد شما می خورد:

 درمان شپش


درمان شپش سر


دشمن شپش


شپش بدن


شپش مو


شپش سر


شپش سر و عوارض آن

پدر و مادر جدی به والدین یادآوری می کنند که اغلب بچه ها زیر 5 ساله خواران انتخاب می شوند. الیزابت ورد، MS، RD می گوید: انتخاب انتخابی در واقع طبیعی است. او ترجیح می دهد اصطلاح "محدود کننده" به واژه ی منفی تر "شگفت انگیز" است. شپش سر بر روی مثبت ها ساخت. والدین می گوید: "وقتی با والدین نشسته ام، اغلب متوجه می شویم که فرزندشان واقعا دو یا سه چیز را از هر گروه غذایی می خورد." همانطور که بچه ها می توانند راحت تر از خواندن یک داستان با هم از آن لذت ببرند، لذت بردن از مجموعه ای از غذاهای قابل پیش بینی. وارد می گوید: "حتی اگر آنها غذاهای متنوعی را دریافت نکنند، درواقع آنها از نظر تغذیه مناسب هستند."


شپش و عوارض آن

هنگامی که کودک از طریق رشد رشد و اشتهای بزرگتر می رود، از این فرصت برای معرفی غذاهای جدید استفاده می کند. او را توصیف می کند، در معرض، افشا، افشا قرار می دهد. بخش گفت: یک کودک باید تا 10 تا 15 بار در معرض مواد غذایی جدید قرار گیرد تا بتواند آن را بپذیرد. اما بسیاری از والدین مدت ها قبل از آن عقب مانده اند. بنابراین، حتی اگر فرزند شما فقط با توت فرنگی در صفحه خود بازی کند، از خودداری کنید. شپش یک روز، او فقط ممکن است شما را با یک نیش شگفت زده کند. می گوید: "اما نمی توانم بیرون بیایم." قرار گرفتن در معرض یک یا دو غذای جدید در یک هفته. رشوه نگیرید. پاول می گوید از استفاده از شیرینی ها به عنوان یک رشوه استفاده کنید تا بچه ها بتوانند چیز دیگری بخورند.


درمان شپش سر و عوارض آن

این پیام می تواند پیام ارسال کند که انجام کارهای درست باید پاداش خارجی را در بر گیرد و الگو را تقویت کند که خوردن غذاهای ناسالم یک راه خوب برای پاداش دادن به خود است. پاداش واقعی تغذیه صحیح بدن سالم است، نه کیک شکلاتی. گاهی اوقات مشکل این است که کودک غذاهای جدید را دوست ندارد اما آنها در حال حاضر کامل هستند، می گوید: بخش. درمان شپش سر "بچه ها می توانند مقدار زیادی کالری خود را به عنوان شیر و آب مصرف کنند." تشویق بچه ها برای تشویق کردن آب به جای آب میوه. شما همچنین می توانید آب طعم های خود را با اضافه کردن یک splash از آب مورد علاقه خود را به آب درخشان و یا هنوز آب ایجاد کنید.


دشمن شپش و عوارض آن

همین امر برای میان وعده هایی است که کمی بیش از کالری مصرف می کنند، مانند چیپس، شیرینی و سدیم. او می گوید: "اگر قصد دارید غذاهای میان وعده را تهیه کنید، مطمئن شوید که آنها غذا را مکمل و نه خرابکاری می کنند. محدودیت ها را تعیین کنید. پاول می گوید داشتن مجموعه ای از محدودیت های پایین تر می تواند به یک پدر و مادر کمک کند. دشمن شپش به عنوان مثال، والدین ممکن است نیاز به غذا خوردن غذای مغذی داشته باشند. یا اینکه حداقل قبل از رد شدن از آن غذا جدید را امتحان کنید. او می گوید: "تداوم تنها کار می کند، اگر آنچه که در ابتدا انجام می دهید معقول است."


شپش بدن و عوارض آن

بنابراین، از قوانین خوردن بیش از حد کنترل و یا بیش از حد مجاز اجتناب کنید. اگر محدودیت های پایین خط سالم، موثر و متعادل باشد، آنها پرداخت خواهند کرد. نمونه ای از مدل نقش شما هستند. Pawel می گوید اطمینان حاصل کنید که شما بچه ها را نمی فهمید که "همانطور که من می گویم، نه به همان اندازه که من انجام می دهم."شپش بدن اگر رژیم غذایی شما به طور عمده بر روی چربی، شکر و نمک است، شما به سختی می توانید انتظار داشته باشید که کودک شما سالاد شام را بیش از غذاهای سیب زمینی سرخ کرده بخورد


شپش مو و عوارض آن

. وارد می گوید، عادت غذا خوردن فرزند خود را بخشی از بحث غذا نخواهد کرد. در غیر این صورت هر وعده غذا به یک رویداد استرس زا تبدیل می شود که بر روی آنچه کودک انجام می دهد و نمی خورد. شپش مو بخش پیشنهاد می کند که والدین در مورد اهمیت خوردن غذا برای بعد، شاید در زمان خواب و یا داستان داستان صحبت می کنند. وقت آن است. ورد می گوید: "من متوجه شدم که کودکان بعد از 5 سال سعی می کنند مواد غذایی جدیدی باز کنند. "اکثر زمان ها، بچه ها به سادگی از غذا خوردن محدود می شوند."


منابع : شپش ، شپش سر ، درمان شپش ، درمان شپش سر ، دشمن شپش ، شپش بدن ، شپش مو ، شامپو ضد شپش ، شامپو شپش

برچسب ها شپش , شپش سر , درمان شپش سر ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    لینکدونی
    آمار سایت
  • کل مطالب : 74
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 40
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 300
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 316
  • بازدید ماه : 456
  • بازدید سال : 2,013
  • بازدید کلی : 26,153