loading...
دکتر سلام | مجله پزشکی
دکتر سلام بازدید : 62 چهارشنبه 03 مرداد 1397 نظرات (0)

حتما شما هم تا به حال شنیده اید که قرص راکوتان از مشتقات ویتامین آ می باشد. در این صورت و با این شرایط آیا افرادی که به ویتامین آ حساسیت دارند آیا می توانند راکوتان مصرف کنند؟ مسلما خیر، زیرا این دارو را اگر مصرف کنند باز علائم حساسیت و آلرژی را مشاهده خواهند کرد. با ما همراه باشید تا در این مورد بیشتر برایتان بگوییم.


قرص راکوتان را چه کسانی باید مصرف کنند؟

متأسفانه، من یکی از کسانی است که از آکنه ناراضی هستند پس از مصرف ایزوترتینوئین، پس از تجویز یک دوره دوم، پس از 16 سال تجویز شدم. از زمان درمان، آکنه را جدی نگرفته ام، اما از آکنه های هورمونی (که در چانه و گردن من قرار دارند) از زمان به زمان، اما از زمان درمان، کرم های موضعی و پاک کننده ها بسیار کارآمدتر از پیش از ایزوترتینوئین کار می کنند. در کل، درمان برای من بسیار موفقیت آمیز بود.


راکوتان را چه کسانی باید مصرف کنند؟

جورجیا، 20، سنت اندروز: "من 19 ساله بودم. اولین بار رفتم من در 15 سالگی در راکوتان بودم. پوست من در اندازه های دست من در بطری های خشک ظاهر شد. تنها چیزی که می تواند کمک کند کرم مرطوب کننده نوزاد (برای کف دست است!) هیچ چیز فریبنده ای نیست. پوست من تا حدودی بهبود یافته است. وقتی 19 ساله بودم، دوباره به آن رفتم. اشتباه بزرگ. حداقل 3-4 ماه طول می کشد تا در واقع از انتصاب GP به بخش بیمارستان توضیح داده شود.


چه کسانی باید مصرف کنند؟

من به زودی دوباره به زودی هر چند به عنوان اگر من پوست بسیار واضح در چهره من کاملا زخم بد و آکنه کیستیک در پشت من هنوز. من بیش از حد نگران دوباره گرفتن آن را دوباره به عنوان من خوب بود در آن زمان آخرین . من فکر می کنم این یک دارو درخشان در دوزهای کوچک است که برای بسیاری از افراد کار می کند. ایسوتترینوئین یا راکوتان قطعا یک دارو جالب است. قرص راکوتان بیشتر افراد مبتلا به آکنه در طول زندگی خود رنج می برند، و برای کسانی که آن را به خصوص بد است، می تواند یک راه حل در راکوتان پیدا کنید. با این حال، در این نقطه، هیچ تحقیقی برای ارتباط بین سلامت روانی و دارو منتشر نشده است.


راکوتان چیست و چه کسانی باید مصرف کنند؟

تعدادی از نسخه های دارو افزایش می یابد که BAD تا حدودی به مبارزه علیه مقاومت آنتی بیوتیکی مرتبط است. متخصصین پوست و پزشکان از عوارض جانبی نامطلوب آگاه هستند، که نشان می دهد که این دارو بسیار دشوار است. راکوتان اما یکبار دیگر اثربخشی آن مسلم نیست. بنابراین، تا زمانی که بیشتر در رابطه با ایزوترتینوئین شناخته شده و ارتباط بین سلامت روان شناخته شده باشد، هیئت منصفه باید باقی بماند. اگر از هر گونه مسائل مطرح شده در مقاله تحت تاثیر قرار گرفته اید، با پزشک محلی خود مشورت کنید.


ممنوعیت های مصرف این دارو با الکل

قبل از مصرف دارو، مجبورم آزمایشات خون و نمونه های ادرار برای اطمینان از اینکه کبد و سیستم ایمنی بدن به درستی کار می کنند، قرص راکوتان باید انجام شود. آنها همچنین با توجه به ماهیت هورمونی درمان با سلامت روان آشنا بودند و از اینکه آیا تا به حال پیش از این با افسردگی مواجه شده بودم، بسیار متمایز بود. ایزوترتینوئین همچنین می تواند سبب آسیب جدی به نوزادان نوزاد شود، بنابراین قرص راکوتان قرص های پیشگیری از بارداری نیز تجویز شدم و همچنین نیاز به آزمایش حاملگی ماهانه در بیمارستان برای اطمینان از حاملگی پیشگیری شده بود.


منابع : قرص راکوتان ، راکوتان ، راکوتان چیست

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    لینکدونی
    آمار سایت
  • کل مطالب : 74
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 40
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 300
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 323
  • بازدید ماه : 463
  • بازدید سال : 2,020
  • بازدید کلی : 26,160