loading...
دکتر سلام | مجله پزشکی
دکتر سلام بازدید : 69 یکشنبه 11 شهریور 1397 نظرات (0)

خون اکسیژن را از ناحیه تنفسی به سلول ها منتقل می کند و دی اکسید کربن را به قسمت تنفسی بر می گرداند تا از طریق خروج هوا از بدن دفع شود. هنگامی که بیماری ریه رخ می دهد، دیگر نمی توانند مبادله لازم اکسید و دی اکسید کربن را حفظ کنند. تعدادی از بیماری ها و شرایط می تواند ریه ها را ناخوشایند کند که ممکن است یک یا هر دو آنها از طریق پیوند جایگزین شوند.


بیماری ریه و نحوه درمان آن

در بیماران مبتلا به آرتریت روماتوئید وجود ندارد، اما ما در حال حاضر در بیماران مبتلا به Pneumocystis jiroveci pneumonia prophylaxis قرار داریم، در صورتی که آنها دوز مصرفی پردنیزون برابر با 20 میلی گرم در روز یا بیشتر را در ترکیب با داروهای دیگر ایمن سازی می کنند. دیگر عوارض غیر عفونی و درمان با بیماری ریه آساتیپورین شامل افزایش خطر ابتلا به لنفوم و اختلالات بدخیم است. [122، 123]. مشکالت دخالت ریه در بین بیماران مبتلا به آرتریت روماتوئید رایج است و دارای انواع مختلفی از علائم ILD، بیماری پلور و مسمومیت داروهای ریوی است مشترک. مکانیسم آسیب ریه به ژنتیک، اثرات محیطی و داروها مربوط است. بیماری ریوی ممکن است پیش از توسعه سایر تظاهرات آرتریت روماتوئید، مانند درگیری مفصلی باشد، اما بیماران مبتلا به بیماری ریه نیز ممکن است بدون علامت باشند. به طور کلی، مرگ و میر ناشی از بیماری های مرتبط با آرتریت روماتوئید بسیار بالا است.


عوامل خطر بیماری ریه و نحوه درمان آن

تا به امروز، هیچ تحقیقی بالینی تصادفی آینده نگر برای RA-ILD وجود ندارد و بنابراین درمان برای RA-ILD اساسا عوامل ایمن سازی است که برای آرتریت روماتوئید به طور کلی مورد استفاده قرار می گیرند. تحقیقات بیشتری برای تعیین عوامل خطر خاص و درمان مناسب لازم است. Free E-newsletter اشتراک در HousecallOur منافع عمومی خبرنامه الکترونیکی شما را نگه می دارد در تاریخ در انواع مختلفی از موضوعات سلامت. ثبت عوامل خطر بیماری ریه نام در حال حاضر چه بهتر برای آموزش قدرت - یک مجموعه یا چند مجموعه؟ پاسخ از ادوارد R. Laskowski، MDF برای اکثر مردم، مجموعه ای از 12 تا 15 تکرار با وزن مناسب می تواند قدرت را افزایش دهد و تناسب اندام را به طور موثر بهبود بخشد. همچنین می توان از چندین مجموعه ای از یک تمرین مشابه بهره مند شد. همچنین یک روش برای صرفه جویی در وقت، باعث می شود که راحت تر به یک ورزش منظم وزارت بهداشت و خدمات انسانی توصیه می کند تمرینات تمرینات قدرتی را حداقل دو بار در هفته در یک برنامه تناسب اندام قرار دهید.


بیماری ریوی روماتیسمی و نحوه درمان آن

در طول تمرینات قدرت، به سادگی یک وزن را انتخاب کنید که عضلات را در اطراف تکرار 12 تا 15 قرار دهید. همانطور که این امر آسان تر می شود، مقدار وزن به طور تدریجی برای حفظ خستگی 12 تا 15 تکرار افزایش می یابد. برای جلوگیری از آسیب، مهم است که از تکنیک مناسب استفاده کنید. همچنین، بیماری ریوی روماتیسمی  زمان برای استراحت بین هر تمرین به مدت زمان استراحت برای عضلات خود، زمان بگذارید. اگر چه یک تمرین تمرینات قدرتی می تواند قدرت عضلانی و تناسب اندام را بهبود بخشد، تعدادی از مجموعه هایی که انجام می دهند ممکن است بسته به اهداف تناسب اندام شما متفاوت باشد. به عنوان مثال، اگر شما یک بدنساز یا یک ورزشکار نخبه با اهداف بهبود عملکرد خاص هستید، ممکن است مجموعه های تمرین های اضافی تمرینی مناسب باشند.


درمان بیماری انسداد ریه و نحوه درمان آن

مرگ و میر در بیماران مبتلا به آرتریت روماتوئید به طور قابل توجهی افزایش یافته است که بیماران مبتلا به بیماری بینابینی ریه نسبت به بیماران دارند. مرگ و میر در طی ماه اول پس از تشخیص ترکیبی آرتریت روماتوئید پیچیده شده توسط بیماری بینابینی ریه بسیار بالا است. تاخیر در تشخیص ممکن است کشنده باشد، به ویژه اگر بیماری ریوی بینابینی در حال حاضر در حال ظهور است. درمان جدید برای بیماران مبتلا به آرتریت روماتوئید درمان بیماری انسداد ریه موجب کاهش مرگ و میر در 10 سال گذشته شده است. اما حتی با بهبود در مرگ و میر، خطر مرگ در بیماران مبتلا به آرتریت روماتوئید هنوز هم بیشتر از جمعیت عمومی است. اکثر مرگ و میر مربوط به بیماری های قلبی عروقی و بینایی ریه است. اگر چه اختلالات ریه بین ناسازگاری ممکن است در حدود نیمی از بیماران مبتلا به آرتریت روماتوئید قبل از اینکه از نظر بالینی آشکار شوند شناسایی می شوند، شارلوت هیلدارد و همکارانش از دانمارک اشاره کردند که خطر پیشرفت به علت بالینی بیماری ریه ناشناخته است. نویسندگان مقیاس مرگ و میر در بیماران مبتلا به آرتریت روماتوئید و بیماری بینابینی ریه و کسانی که به تنهایی آرتریت روماتوئید تنها. آنها یافته های خود را در سالنامه اخیر بیماری های روماتیسمی ارائه کرده است.


منابع :  بیماری ریویبیماری ریهعوامل خطر بیماری ریهبیماری ریوی روماتیسمیدرمان بیماری انسداد ریهآرتریت روماتوئیدعوارض روماتیسم بر ریهارتباط بیماری ریه با آرتریت روماتوئیدتاثیر آرتریت روماتوئید بر ریهنقش آرتریت روماتوئید در بیماری ریوی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    لینکدونی
    آمار سایت
  • کل مطالب : 74
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 40
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 300
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 328
  • بازدید ماه : 468
  • بازدید سال : 2,025
  • بازدید کلی : 26,165