loading...
دکتر سلام | مجله پزشکی
دکتر سلام بازدید : 103 دوشنبه 26 شهریور 1397 نظرات (0)

حرکت مفاصل، تاندون ها و رباط ها: هنگام حرکت مفصل، موقعیت تاندون تغییر می کند و کمی حرکت را از محل خارج می کند. اگر تاندون به موقعیت اصلی خود بازگردد، ممکن است یک صدای تکان دهنده یا صدای مفاصل را بشنوید. علاوه بر این، لگن های شما ممکن است هنگامی که مفاصل شما حرکت می کند، سخت تر شوند. این معمولا در زانو یا مچ پا اتفاق می افتد و می تواند صدای ترک خوردگی ایجاد کند.


صدای مفاصل + نحوه درمان و تشخیص

همانطور که کپسول مفصلی گسترش می یابد، گسترش آن به وسیله تعدادی از عوامل محدود می شود. هنگامی که نیروهای کوچک به مفصل اعمال می شوند، یک عامل که حرکت را محدود می کند، حجم مفصل است. این میزان توسط مقدار مایع سینوویال موجود در مفصل تنظیم شده است. مایع سینوویال نمی تواند گسترش یابد، مگر اینکه فشار داخل کپسول به نقطه ای برسد که در آن گازهای حل شده می توانند از محلول فرار کنند؛ صدای مفاصل زمانی که گازها از محلول بیرون می آیند، حجم آن را افزایش می دهند و از این رو تحرک مشترک می شود. فکر می کنم که ترک خوردگی یا صدای در حال ظهور ناشی از گازهایی است که به سرعت از محلول خارج می شوند، و اجازه می دهد کپسول کمی بیشتر شود.


صدای مفاصل بدن + نحوه درمان و تشخیص

اما اگر شما شنوایی بالایی داشته باشید، فقط کمی از خراشیدگی یا شکسته شدن، بیشتر احتمال دارد که کمی" پیر شدن "باشید." ریموند Brodeur در آزمایشگاه تحقیقات ارگونومی در دانشگاه ایالتی میشیگان پاسخ می دهد: برای درک آنچه اتفاق می افتد زمانی که شما "دست" و یا هر گونه جراحت دیگر، شما نیاز به یک پس زمینه کمی در مورد ماهیت مفاصل بدن. نوع مفاصل است که شما به راحتی می توانید "پاپ" و یا "ترک" دی وی دی مفاصل rthrodial. اینها مفاصل معمولی شما هستند. آنها شامل دو استخوان هستند که در سطوح غضروفشان صدای مفاصل بدن به یکدیگر متصل می شوند. سطوح غضروف توسط یک کپسول مشترک احاطه شده است. در داخل کپسول مفصلی یک روان کننده است که به عنوان مایع سینوویال شناخته می شود، که همچنین به عنوان منبع مواد مغذی برای سلول هایی که غضروف مفصلی را حفظ می کنند، عمل می کند. علاوه بر این، مایع سینوویال حاوی گازهای حل شده، از جمله اکسیژن، نیتروژن و دی اکسید کربن است. ساده ترین اتصالات برای پاپ، در انگشتان شما (اتصالات بین فلامنگار و متاکارپوپالانگالیال) هستند.


درمان صدای مفاصل در طب سنتی + نحوه درمان و تشخیص

بی نظیر بود. او پایین رفت، مثل اینکه او شلیک شد. او در آزار بود. »خط پایین این است که سر و صدای زیاد درد بیشتر احتمال دارد نشانه ای از یک مشکل در مورد نیاز پزشکی به دارو باشد، اما تنها در صورتی که شک دارید، از پزشک یا فیزیوتراپیست بخواهید تا آن را بررسی کند "خوشبختی" و "شلوغی های کم" درمان صدای مفاصل در طب سنتی می تواند یک نشانه هشدار دهنده از مشکلات جدی مشترک باشد، به خصوص در کودکان. "در کودکان، برخی از کلون ها وجود دارد که می تواند بسیار مهم باشد." هشدارها Vagg: بثورات نیمه جغرافیایی که به طور خاص تشخیص داده نشده اند می تواند در سن بسیار جوان به غضروف بپردازد و باعث ناتوانی در طول عمر می شود.


صدای مفصل شانه + نحوه درمان و تشخیص

اگر این اتفاق می افتد، یک انفجار کوتاه بدون ضد قرص های ضد التهابی و یا ژل های روغنی ممکن است مفید باشد. شما همچنین می توانید بسته های سرد را امتحان کنید تا به کاهش التهاب و بهبود زخم کمک کنید. Vagg می گوید بهترین راه برای پرستار کردن آن با کاهش فعالیت ها است تا تسکین کامل صدای مفصل شانه تاندون، وجگ می گوید. و صدای بلند تر هر گونه اتصال انسانی احتمالا هنگامی رخ می دهد که تاندون آشیل شکسته شود. Vagg می گوید: "من آن را شنیده ام،" او می گوید: "او می گوید در یک مسابقه تنیس که او تماشا کرد زمانی که آسیب به یک بازیکن زن ضربه زد، به نظر می رسد مانند یک تفنگ به دلیل تنش بزرگ که در آن تاندون در هنگام آزاد شدن آزاد می شود."


درمان گیاهی صدای مفاصل + نحوه درمان و تشخیص

حرکت مفاصل، تاندون ها و رباط ها: هنگام حرکت مشترک، موقعیت تاندون تغییر می کند و حرکت کمی را از محل خارج می کند. اگر تاندون به موقعیت اصلی خود بازگردد، ممکن است یک صدای تکان دهنده بشنوید. علاوه بر این، لگن های شما ممکن است هنگامی که مفاصل شما حرکت می کند، سخت تر شوند. درمان گیاهی صدای مفاصل این معمولا در زانو یا مچ پا اتفاق می افتد و می تواند صدای ترک خوردگی ایجاد کند. سطوح خشن: مفاصل آرتریت باعث ایجاد صداهای ناشی از از دست رفتن غضروف صاف و زبری سطح اتصال می شود. کایاکرها). "غلاف تاندون باعث تحریک و تحریک می شود و به طور قابل توجهی بوجود می آید و شما این سر و صدای خرد کن واقعی را دریافت می کنید. این به این دلیل است که تاندون در غلاف به طور مساوی پرواز نمی کند."


منابع: صدای مفاصلصدای مفاصل بدندرمان صدای مفاصل در طب سنتیصدای مفصل شانهدرمان گیاهی صدای مفاصلدرمان گیاهی صدای مفاصلعلت صدا دادن مفصل زانوصدای مفصل زانو, علت صدا دادن مفاصل کمرصدای مفاصل نوزادصدای مفاصل گردنصدای مفاصل انگشتان دستصدای مفصل بازودرمان صدای مفاصل لگن

برچسب ها صدای مفصل ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    لینکدونی
    آمار سایت
  • کل مطالب : 74
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 6
  • بازدید سال : 1,563
  • بازدید کلی : 25,703